Cookie instellingen

Om gebruik te maken van deze diensten hebben wij uw toestemming nodig. Door op "Alles accepteren" te klikken gaat u akkoord met het gebruik van al deze diensten. U kunt ook toestemming geven voor specifieke diensten door de cookies in een categorie te accepteren en op te slaan.

Meer informatie arrow-right
Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeurscookies

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat een website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van uw voorkeur of de regio waar u woont.

Statistische cookies

Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.

Marketing cookies

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.

We gebruiken eigen cookies & cookies van derden om uw ervaring te verbeteren, verkeer te analyseren en voor beveiligings- en marketingdoeleinden. Selecteer “Alles accepteren” om gebruik toe te staan. Lees ons cookiebeleid.
Feedback Company tekstuele widget
star star star star star
star star star star star
87 / 100 van de 648 beoordelingen

Retour- & Terugbetalingsbeleid

Particulieren

Bedankt voor je aankoop bij SpiroTotaal. Is een artikel toch niet naar wens? Dan helpen we je graag met het retourproces.

Retour aanvragen

Je kunt een retour aanmelden via onze webshop op basis van een eerder geplaatste bestelling. Je kiest de producten die je wilt retourneren. Producten die zijn uitgesloten van retour of buiten de retourtermijn vallen, kunnen niet worden geselecteerd.

  • Reden van retour
  • Staat van het artikel
  • Gewenste oplossing (geld terug, tegoed of vervanging)

Verzendkosten retourzending

De retourkosten hangen af van de reden. Bij foutieve levering of schade vergoeden wij de kosten en ontvang je een verzendlabel. Gebruik altijd dit label. Als je het product op eigen initiatief retourneert zonder dit label, vervalt het recht op vergoeding van de verzendkosten.

Terugbetaling of tegoed

Na ontvangst en controle van de retourzending:

  • Storten we het bedrag terug op je betaalmethode
  • Of ontvang je een tegoed (credit) op je account
  • Of sturen we een vervangend product op

Tip: Kies voor een tegoed. Je kunt hiermee nieuwe producten bestellen én eventueel het restbedrag laten uitkeren. Dit werkt sneller en efficiënter.

Voorwaarden

  • Binnen 30 dagen na levering aangemeld
  • Ongebruikt en onbeschadigd (tenzij schade de reden is)
  • Indien mogelijk in originele verpakking

Vragen?

Neem gerust contact met ons op.

Zakelijk

Voor zakelijke bestellingen (B2B) gelden andere regels dan voor consumenten. Wettelijk is er géén recht op herroeping of retour voor zakelijke klanten, tenzij anders overeengekomen.

Retourmogelijkheden

Wij behandelen zakelijke retouraanvragen op basis van coulance. Indien je als zakelijke klant een product wilt retourneren, neem dan contact met ons op vóórdat je iets terugstuurt.

Voorwaarden op aanvraag

  • Of het product retour mag
  • Of de retourkosten voor eigen rekening zijn
  • Welke oplossing wij kunnen bieden (tegoed, vervanging of vergoeding)

Zakelijk advies

We raden zakelijke klanten aan om bij twijfel vooraf contact met ons op te nemen over de retourmogelijkheden. Dit voorkomt onnodige kosten en misverstanden.

Contact

Heb je een vraag over zakelijke retouren? Neem dan direct contact op.

Stel je vraag