Help Center
Geef een zoekterm in
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bestellingen die voor 15:00 zijn geplaatst én betaald, worden – mits alle producten op voorraad zijn – dezelfde werkdag nog verstuurd.
Let op: de levertijd is afhankelijk van de beschikbaarheid van alle producten in je bestelling. Door het gewenste...
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackinglink via e-mail.
Wat zijn de verzendkosten?
Standaardtarieven Nederland
Type
Tarief
Beschrijving
Pakket tot 30 kg
€ 7,50 incl. btw
Geen grote producten
XL tot 30 kg...
Welke betaalmethoden bieden jullie aan?
Voor Particulieren
CREDIT EN DEBIT KAARTEN
Visa
Mastercard...
Hebben jullie een winkel of afhaallocatie?
Wij hebben geen fysieke winkel, maar wel een afhaalbalie in ons magazijn (Bijsterhuizen 5018 - 6604 LZ Wijchen). Bestellingen kunnen daar worden afgehaald, maar uitsluitend op afspraak!
Tijdens het plaatsen van je bestelling kun je kiezen voor...
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Annuleer je bestelling door in te loggen op je account, naar je bestellingen te gaan en de optie Bestelling annuleren te selecteren (indien beschikbaar). Als die optie ontbreekt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik een product retourneren?
Jazeker kunt u producten aan SpiroTotaal retourneren.Let op: het product dient ongebruikt, onbeschadigd en indien mogelijk in de originele verpakking retour gestuurd te worden.
Tevens gelden er retourvoorwaarden. Deze lees je in ons Retour- en Terugbetalingsbeleid...
Hoe maak ik aanspraak op de garantie?
Je kunt aanspraak maken op garantie door contact op te nemen met de klantenservice, je aankoopbewijs (ordernummer) en beschrijving van het probleem door te geven. Zij informeren je over de verdere stappen.
Wat zijn jullie retourvoorwaarden?
Onze retourvoorwaarden vind je onder retour- en terugbetalingsbeleid. Hij is van toepassing op particulieren klanten en er staat tevens een versie voor onze zakelijke klanten. U vind er o.a. in terug welke producten (zoals maatwerk) zijn uitgesloten...
Hoe monteer ik spirobuizen?
Wilt u een nieuw ventilatiesysteem aanleggen, of het bestaande vervangen? Maak dan gebruik van
Spirobuis en de bijbehorende
Spiro hulpstukken.
Spirobuizen zijn stevig, laaggeprijsd en gemakkelijk te monteren. Door...
Alles weten over buisventilatoren?
Buisventilatoren zijn ideaal voor stille en krachtige afzuiging van
afzuigkappen en
badkamers.
Ze worden buiten de ruimte geplaatst en eenvoudig aangesloten op
ronde ventilatiekanalen.
Let op een juiste kanaaldiameter...
Reinigen ventilatiesysteem - voor particulieren
Regelmatig mechanische ventilatie reinigen is essentieel voor een gezond binnenklimaat. Spirototaal is gespecialiseerd in het reinigen van ventilatiekanalen, ventilatieboxen en WTW-units. Laat uw systeem professioneel onderhouden door onze ervaren ...
Reinigen ventilatiesysteem - voor zakelijke toepassingen (horeca, sportcomplex, industrie)
In de horeca, industrie of bij een sportcomplex is een schoon vetkanaal essentieel voor veiligheid en bedrijfszekerheid.
Vetafzuigsystemen vervuilen snel door kookdampen en vet, wat risico’s geeft op
brand, bacterievorming en ...
Zijn alle producten op voorraad?
Nee
Wat is het verschil tussen spirobuis en geïsoleerde spirobuis?
De isolatie
Kan ik zelf filters of motoren vervangen?
Jij wel
Kan ik als installateur korting krijgen?
Als vaste zakelijke klant...
Bieden jullie projectoffertes aan?
Simpel offerte traject...
Kan ik achteraf betalen als zakelijke klant?
Kopen op krediet...
Wat zijn jullie openingstijden?
Onze actuele openingstijden staan op de contactpagina van onze website. Meestal zijn we op werkdagen bereikbaar van 9:00 tot 17:00 uur; weekenden en feestdagen kunnen afwijkend zijn.
Hoe kan ik contact met jullie op nemen?
<p>Je kunt contact met ons opnemen via e-mail, telefoon of live chat (indien beschikbaar). Bekijk de contactpagina op onze website voor specifieke contactgegevens en openingstijden.</p>


